Donna & PDZ zetten de puntjes op de i

Gepubliceerd: 29 november 2019, 11:42
Laatst bewerkt: 8 september 2020, 13:25
Donna werkt sinds maart bij PDZ voor de organisatie Hansel Salades als administratief medewerker. Donna: “Nadat ik bij PDZ was geweest, mocht ik binnen een week op gesprek bij Hansel. Het ging allemaal heel snel.”

Na 6 weken vond er een evaluatiegesprek plaats tussen haar leidinggevende, onze intercedent Igor en Donna. Donna gaf aan moeite te hebben met zakelijk Nederlands in e-mailcorrespondenties naar klanten. Dit komt omdat haar moedertaal Engels is en Nederlands haar tweede taal.  Igor ondernam actie en nam contact op met opleidingscentrum JAR Opleidingen.

Natuurlijk kan ik wel een spellingscontrole gebruiken op de computer, maar ik heb vooral moeite met de zinsopbouw.

Na een toets werd duidelijk dat Donna beter tot haar recht kwam in een 1 op 1 training. Donna: “Dat vond ik echt super! Iedere week kon ik aangeven waar ik moeite mee had gehad tijdens mijn werkzaamheden”. De theorie kon Donna meteen toepassen in de praktijk tijdens haar werk bij Hansel. 

“Ik merk nu al dat ik minder moet nadenken over zinsverloop en dergelijke. Hierdoor kan ik mijn werkzaamheden als receptionist beter uitvoeren dan voorheen”, aldus Donna.

Door in gesprek te gaan met onze opdrachtgever Hansel Salades en wij haar deze opleiding hebben kunnen bieden kan Donna haar loopbaan bij Hansel Salades voortzetten. Samen kijkt PDZ met de opdrachtgever naar de beste oplossing voor alle partijen. 

DONNA & PDZ zetten de puntjes op de i

'Natuurlijk kan ik wel een spellingscontrole gebruiken op de computer, maar ik heb vooral moeite met de zinsopbouw.' Lees welke rol PDZ speelde in de duurzame inzetbaarheid van Donna.